KREATIVITA, ZAPÁLENOST A FLEXIBILITA NESVÁZANÁ KONVENCEMI​

SIGMA TN - THE WEEKEND RACER


Jsem vůz pro lidi, kteří chtějí opravdu řídit! Jsem vůz pro ty, co mají odvahu si se mnou užít necenzurovanou zábavu za volantem! Nejsem jen auto, jsem TVOJE auto! Ručně postavené a upravené přesně podle tvých představ.

Jsem zrozen z vášně k automobilu, z vášně pro motorsport, z lásky k technice a designu. Nejsem závodní speciál, ale na okruhu ti poskytnu nejvyšší sportovní zážitky a jako bonus si cestou domů vychutnáme tvoji oblíbenou okresku. S moji nízkou váhou, motorem uprostřed a pohonem zadní nápravy si užiješ spoustu radosti z jízdy.

SIGMA TN - TECHNICKÁ DATA


Dvousedadlový sportovní automobil s motorem uprostřed a poháněnou zadní nápravou. Navržen tak, aby splňoval nejvyšší technické kritéria a moderní design. Rám z tenkostěnných chrommolybdenových trubek vyniká vysokou torzní tuhostí a nízkou hmotností a pohodlně se do něj vejdou dva pasažéři. Rám je i výrazným prvkem designu.

Lichoběžníkové nápravy se šikmou osou kývání pro co nejlepší kinematiku a zachování optimálního rozložení hmotnosti 40/60%. Odpružení vinutými pružinami s typem pérování push-rod pro snížení neodpružených hmot a zároveň dosažení potřebné progresivity pérování.

Suchá hmotnost: 595 kg
Provozní hmotnost s řidičem a palivem: 704 kg
Délka vozidla: 3152 mm
Šířka vozidla: 1866 mm
Rozvor náprav: 2300 mm
Rozchod PN: 1614 mm
Rozchod ZN: 1600 mm

Typ: příhradový

Trubky: bezešvé
Materiál trubek: 25CrMo4
Barevné provedení rámu dle přání zákazníka

Kompozitová karoserie
Barevná kombinace panelů karoserie dle přání zákazníka

Typ: přeplňovaný řadový 4-válec
Obsah: 1598 cm3
Výkon motoru: 154 – 270 Hp
Kroutící moment: 240 – 330 Nm
Blok: hliníkový
Převodovka: 6° mechanická, přímo řazená
Palivová nádrž: 40 litrů

Přední náprava: lichoběžníková, odpružení vinutými pružinami
typu push-rod, nastavitelné tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava: lichoběžníková, odpružení vinutými pružinami
typu push-rod, nastavitelné tlumiče, stabilizátor
Na přání měnitelná výška podvozku (podvozek lze snížit o 20%,
pouze pro okruhové ježdění)

Hřebenové řízení bez posilovače
Hliníkový hřeben
Poloměr otáčení: 6,1 m
Otáčky volantu: 2 otáčky volantu od dorazu k dorazu

Třmeny: 4 pískové hliníkové třmeny na všech kolech
Kotouče: větrané kotouče na všech kolech
Přední a zadní nezávislý okruh
Mechanická ruční brzda
Bez ABS, bez ESP

Výškově a podélně nastavitelný volant
o průměru 300 mm, odnímatelný (quick-release)
Bezpečnostní teleskopický sloupek volantu
Podélně nastavitelná pedálová skupina
Kompozitové sedačky
4-bodové bezpečností pásy
Elektronický dashboard s přípravou pro dataloger
Zámek řadící páky
Ergonomické ovládací prvky se snadnou obsluhou v rukavicích
Ovládání blinkrů a světel součástí volantu

0
hp
0
Nm
0
kg

NA VAŠE PŘÁNÍ LZE PROVÁDĚT MNOHO INDIVIDUÁLNÍCH ÚPRAV

Copyright ©2020 | SIGMA MOTOR s.r.o. | IČ: 05766711 | společnost zapsaná Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 43155